Badania

Projekty akademickie

 

– SMS – Saturacja Medialna Sportu
III 2016 – II 2017, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

 

– Mediatyzacja sportu
I 2016 – XII 2016, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

 

– Innowacyjność przemysłów kreatywnych: media a sport
I 2015 – XII 2015, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

 

– Zwiększanie innowacyjności zawartości medialnej w branży Public Relations ze szczególnym uwzględnieniem kreacji na potrzeby nowych mediów
XII 2012 – V 2013, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz Avando PR

 

– New Media Environment. Converging Media in Time and Space
X 2010 – IX 2011, Uniwersytet Södertörns, Szwecja oraz Uniwersytet w Oslo, Norwegia

 

– Newswork Across Europe. Axess Programme in Comparative European Journalism
XII 2008 – IV 2009, Uniwersytet Oksfordzki, Wielka Brytania

 

– Oblicza konwergencji. Nowe media i ich użytkownicy
X 2007 – IX 2010, Uniwersytet Wrocławski

Zainteresowania

  • Nowe media
  • Innowacje medialne
  • Mediatyzacja i saturacja medialna
  • Konwergencja mediów